2011. január 30., vasárnap

Díj!

Nagyon, nagyon szépen köszönöm Caroline-nak!:)


Teendők : 5 embernek lehet tovább adni, akiknek a blogját te legjobban szereted. Le kell írni, hogy miért szereted blogját. És még 5 dolgot le kell írni magadról. Akiknek tovább adod, azokat valamilyen módon értesíteni kell.




Nahát akkor, öt dolog magamról:


- Egyszer majd, talán nagy-koromban szeretnék írónéni lenni :$:D!
- Imádok olvasni, van, hogy négy darab, több száz oldalas kötetet sikerült kiolvasnom egy hét alatt.
- Képes vagyok akár órákig meséket bámulni a tévében, még tizenhét éves létemre is:)
- Őszinte ember vagyok, ami sajnos van akinek nem tetszik, de azonban már megtanultam, hogy nem érdemes senki olyan véleményével foglalkozni, aki vagy nem is ismer, vagy csak felszínesen.
- Szinte imádok mindent, ami fantasy, azt azonban ki nem állhatom, ha egy már százszorosan átrágott témát, még tovább csűrnek csavarnak.


Na és akinek tovább szeretném küldeni: 
- Vikus: Egyszerűen odavagyok a történetéért, és szinte tűkön ülve várom, hogy mégis hogyan fogja még tovább csűrni-csavarni a történetet, ezzel még inkább húzni az olvasói agyát:)
- Coco rose: Igaz, hogy az ő történetére, csak pár napja akadtam rá, mégis annyira elvarázsolt mind az egész világ amit felépített, mind pedig a szereplők, hogy szerintem mindenképpen megérdemli!:)

2 megjegyzés:

  1. Szija!

    Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám.
    De tény hogy nem fogadok el díjat! :)
    Így nem is küldök...
    De ígérem, hogy minden egyes alkalommal írok neked komit. Nem ígérem, hogy azonnal, de igyekszem, hisz megérdemled!

    Még egyszer nagyon köszönöm és minden jót a továbbiakban is.

    Sok puszi! LL

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm!:)
    tényleg, nem gondoltam volna hogy ennyire tetszik a történetem.
    Köszönöm, és már ki is raktam:D

    Pussz: Coco rose

    VálaszTörlés