2011. március 26., szombat

Díjeső!:)

Sziaaaasztok!
Röstellem, hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem, de még egy darab komi még mindig hiányzik, ahhoz, hogy felkerüljön a kövi feji!:)

Na, de most nem is ezért jelentkezem! A lényeg, hogy két őrületesen tehetséges, imádnivaló blogger társamtól kaptam két díjat, amiért mindkettőnek hihetetlenül hálás vagyok, és iszonyatosan sokat jelent, hogy tényleg szeretitek, és tetszik a blog:)!


Nagyon szépen köszönöm LaMesnek!!

Szabályok a díjhoz:
Egy bejegyzés közzététele a díj logójával, és a szabályok feltüntetésével.
-  Be kell linkelned a személy nevét, akitől kaptad a díjat, és tudatni vele, hogy elfogadtad.
- Tovább kell adnod 3-5 blogtársadnak, és szólnod nekik!


Én nekik szeretném tovább adni:


Ezért pedig hatalmas hála, és köszönet Jucii-nak:)
Szabályok a díjjal kapcsolatban: add tovább 5 blogger írónak, és értesítsd is őket, valamint árulj el 5 titkot magaddal kapcsolatban!

Először is a titkot, amik nem is igazán számítanak annak:)
- Súlyos Julian király( Madagaszkár) függőségben szenvedek, és egyelőre, hála istennek úgy tűnik, hogy gyógyíthatatlan:D
- Sokan nem néznék ki belőlem, de én szeretek takarítani, leginkább így vezetem le a feszültséget.
- Nagyon sokáig készültem arra, hogy egyszer majd felcsapok divattervezőnek, és hát, még most is benne van a pakliban:)
- Csoki és kávé függő vagyok.
- Nagyon nagyon nagyon szeretném, ha legalább egyetlenegy művem is megjelenhetne a nyilvánosság előtt:)!

Akiknek küldeném:
- Bri

Még egyszer nagyon nagyon köszönöm és hálás vagyok!

1 megjegyzés: